Utmelding av klubben.

Postet av Christian Bryhn den 13. Apr 2018

Når et medlem slutter i Ellingsrud IL:

1. Spør om medlemmet er med i andre grupper i idrettslaget, og om det fortsatt skal være medlem der. (eksempel: spiller både håndball og innebandy og ønsker å fortsette med innebandy men slutte med håndball)
    1. Dersom svaret er nei og medlemmet skal meldes ut av idrettslaget SKAL melding om det sendes til medlemsansvarlig på hovedstyret@eilidrett.no slik at utmelding registreres sentralt og medlemsavgift ikke faktureres påfølgende år.
    2. Dersom svaret er ja og medlemmet fortsatt skal være registrert i Ellingsrud IL trenger dere bare oppdatere deres egne lister.

Det holder altså IKKE at medlemmet kun slettes i gruppenes lister ved utmelding av idrettslaget, vi må få beskjed sentralt også!

Med Vennlig Hilsen

Roger Grafsrønningen