Refusjonsordning i idrettslaget​

Postet av Christian Bryhn den 13. Apr 2018

Refusjonsordning i idrettslaget

Tidligere var et minimumsbeløp som måtte opparbeides er det nå slik at refusjonen kun gjelder for barn og ungdom (ut det året man fyller 18), og refusjonen øker dersom man har flere barn i idrettslaget. Vi håper dette vil stimulere til at flere melder seg inn. Vedtaket lyder som følger:

"Ellingsrud IL skal være et idrettslag for alle. For å sikre at alle som ønsker det kan være medlem i idrettslaget vil idrettslaget refundere deler av utgiftene der det er flere barn i samme familie som er medlem i idrettslaget. Vi refunderer 50% for barn nummer to som er medlem i idrettslaget og 70% for ytterligere barn som er medlem. Refusjonen gjelder kun for treningsavgifter og medlemskap, ikke lisenser til forbund. Refusjon gis ved fremvisning av kvitteringer for betalte avgifter"

Ta gjerne kontakt med hovedstyret på hovedstyret@eilidrett.no dersom dere har spørsmål rundt refusjonsordningen.